Project Description

Kontaktujte nás

Spolupracovali jsme s mnoha firmami, které nabízejí širokou škálu různých služeb a vědí, že bez ohledu na to, čím se zabýváte, musíte být efektivní a mít plnou kontrolu nad všemi aspekty vašeho provozu.

  • Pokud vaše základní služby spravujete a poskytujete ručně, budete pomalejší a dražší než vaše konkurence.
  • Pokud jste příliš závislí na dovednostech klíčových zaměstnanců, pak se vystavujete narušení provozu v době jejich nepřítomnosti.
  • Pokud je systém správy roztříštěný nebo orientován papírově, zvyšuje se riziko výpadku poskytování služeb.

Již jsme pomohli mnoha firmám jako je ta vaše v řešení podobných problémů a vytvořili jsme vlastní řešení na míru jejich potřebám.

Zatímco každá firma je jiná, mezi jednotlivými typy podnikání existují vždy určitá podobnost, což znamená, že při vývoji nového řešení nikdy nezačínáme od nuly. To nám šetří čas a vám peníze.

Víme, že musíte poskytovat podporu svým zaměstnancům, spravovat své zákazníky, řídit váš prodej a udržet své finance pod kontrolou. Všechny tyto aspekty spolu vytvářejí vaše podnikání. Nejedná se tedy o oddělené části a měly by se řídit a kontrolovat společně.

Každý systém, který používáte ke kontrole a řízení jakékoli části vašeho podnikání, bude muset komunikovat s ostatními systémy, které kontrolují a řídí ostatní části vašeho podnikání. Toto většinou ale běžně dostupné systémy neumožňují.

To je důvod, proč je vlastní řešení na míru tou pravou volbou pro budoucnost vašeho podnikání.

Vybrané příklady

Jay’s Group

Agency Umbrella and Payroll

Vyvinuli jsme na zakázku „umbrella payroll“ systém pro vedení UK společnosti, která potřebovala automatizovat předchozí manuální proces kalkulace výplaty zaměstnancům. Tento požadavek přišel s růstem a úspěchem jejich podnikání a očekáváným změnám v IR35 legislativě.

HELI Czech

Letecká doprava a výcvik pilotů

HELI Czech je soukromá firma zabývající se leteckou dopravou a výcvikem pilotů, se kterou naše firma začala spolupracovat od jejího vzniku. Prvním projektem bylo vytvoření systému pro evidenci letů pilotů a vrtulníků, který byl tak dobře přijat, že jsme následně pokračovali na vývoji dalších modulů a funkcionalit. Nadále podporujeme, rozšiřujeme a udržujeme tento software na zakázku.

Evidence letů

Vyvinuli jsme a nadále udržujeme systém na míru pro evidenci letů pilotů a vrtulníků, který slouží pro povinnou evidenci dle zákona, sledování letových časů pro každého z pilotů a vrtulníků, hlídání povinných přestávek pilotů a hlídání platnosti potřebných kvalifikací a zkoušek pilotů.

Výcvik pilotů a letové kurzy

Jako další modul byla později doplněna funkcionalita evidence studentů a kurzů pro piloty vrtulníků, která mimo jiné slouží pro plánování teoretického a praktického výcviku studentů dle osnovy kurzů, správu osnov kurzů, generování PowerPoint prezentací pro ranní briefing na základě osnovy kurzu a informování studentů ohledně plánovaného výcviku. Součástí je i rozsáhlá funkcionalita reportingu a výstupů z kurzu dle požadavků na základě předpisů.

Správa a servis vrtulníků

Později byl ještě přidán systém pro správu a servis vrtulníků a řízení skladu náhradních dílů pro servis a skladu leteckého paliva. Tento systém je plně integrován s ostatními moduly, aby bylo zajištěno, že všechny vrtulníky, které jsou naplánovány k letu, jsou plně provozuschopné a mají všechny zákonné servisní prohlídky. Systém řízení skladu náhradních dílů a paliva slouží k evidenci těchto zásob a k zajištění jejich dostupnosti pro servis a provoz vrtulníků.

Další informace o systému evidence letů naleznete v případové studii v portfoliu.

Principal Engineering

Komplexní dodávky IT služeb a řešení

Pod vedením firmy Principal Engineering jsme spolupracovali na vývoji mnoha informačních systémů pro ministerstva a státní sektor, které jim pomáhají spravovat jejich vnitřní procesy a umožňují sledovat a evidovat stovky tisíc informací týkají se veřejného sektoru. Níže uvádíme některé ze systémů, na jejichž vývoji jsme se podíleli.

Správa a evidence pohledávek

Pro jeden ze státních úřadů byl vyvíjen systém pro správu a evidenci pohledávek a jejich vymáhání včetně evidence a tisku veškeré potřebné dokumentace a spolupráce s právním oddělením úřadu.

Správa registru veřejných služeb

V rámci tohoto projektu jsme se podíleli na vývoji systému pro evidenci a správu veřejných služeb a propojování zájemců o veřejnou službu s organizátory včetně evidence smluvní dokumentace a vypořádání odměn za veřejnou službu.

Docházkový systém pro zaměstnance

V rámci dalšího projektu jsme vyvinuli zbrusu nový systém pro sledování a evidenci docházky zaměstnanců, který nahrazuje starší systém, jenž již nebylo možné integrovat s ostatními systémy. Systém shromažďuje data ze čteček na vstupu do budovy, eviduje příchody a odchody osob a umožňuje vše sledovat v reálném čase.

Napište nám

Pokud existuje něco, s čím vám můžeme pomoci, napište nám vzkaz a některý z našich odborníků vás bude kontaktovat.

JMÉNO *

EMAIL *
TELEFON

JAK VÁM MŮŽEME POMOCI?